waar we voor staan
Organisatie op Pad staat voor resultaat door passie. Passie voor klanten, passie voor goed lopende klantprocessen. We hebben een gedrevenheid om te achterhalen wat klanten bezighoudt en welke emotionele ervaring ze hebben tijdens het contact met jouw organisatie. Op basis van onze expertise zijn we in staat om deze klantervaring te vertalen naar interne spanningsvelden en brengen we die over op een inspirerende, interactieve en boeiende wijze. Om vervolgens samen met jouw organisatie of team tot duurzame verbeteringen te komen. Hiermee maken we een verschil en zijn we in staat om mensen wakker te schudden en bewust te maken.
De werkzaamheden binnen Organisaties op Pad worden uitgevoerd door de oprichter samen met een netwerk van zeer ervaren professionals en organisaties waarmee veel trajecten zijn uitgevoerd. Voorafgaand aan een traject is altijd bekend wie mee werkt en in welke rol dit is.
![]() | Organisaties op Pad is door Christiaan Pothoven, opgericht. Ik ben voormalig partner en medeoprichter van EarlyBridge. In de afgelopen jaren heeft EarlyBridge zich meer en meer ontwikkeld tot trainingsbureau voor klantgerichtheid. Hiermee kwam er minder aandacht voor kwalitatief onderzoek. Met Organisaties op Pad zet ik het kwalitatieve onderzoek en de customer journey mapping activiteiten van EarlyBridge voort. Met dezelfde passie, kwaliteit en professionaliteit. |
De methode van Organisaties op Pad staat voor terugkijken en leren van de ervaringen, onderzoeken, luisteren naar en begrijpen wat klanten drijft. Definiëren waar de knelpunten zitten, hoe het anders kan. Inzicht geven en gaan doen, bewust worden en veranderen. Continu op pad naar meer bewustwording, het pad van duurzame verandering. Dit is een continu proces en wij maken de mensen in de organisatie bewust van (onbewuste) patronen waardoor het is geworden zoals het is en we wakkeren de passie voor klanten weer aan die er altijd is. Dit geeft een stevige basis voor duurzame verandering.
Daarnaast gebruiken we kwalitatief onderzoek om behoeften en wensen van (potentiële) klanten in kaart te brengen om zo nieuwe producten en diensten te toetsen voordat deze op de markt worden gebracht. De kennis die hiermee wordt vergaard helpt om betere marktintroducties te realiseren en de organisatie voor te bereiden op potentiële reacties van klanten.
Achtergrond
Ooit ben ik begonnen bij een grote financiële dienstverlener waar ik veel verschillende (leidinggevende) functies heb bekleed. De rode draad was altijd de klant. Of het nu als Verkoopleider Standaard Dienstverlening of Accountmanager Corporate Clients was of als Business Architect van het Multi Channel Platform of Sales manager bij de Contact Centers het ging altijd om de klant en om de interactie met de klant. Na een carrière van 18 jaar heb ik samen met een business partner EarlyBridge opgericht. Hier heb ik jaren met plezier samen gewerkt met onze klanten wat tot veel succes heeft geleid en diverse onderscheidingen.
Met Organisaties op Pad komt alle kennis van klantcontact en alle ervaring van het leiden van teams, projecten en afdelingen samen om met volle passie en gedrevenheid klanten te begeleiden om de uitdagingen van het bieden van de juiste klantbeleving aan te gaan.